sunnuntai 1. syyskuuta 2013

GET READY WITH RIIKA

Päätin tällä kertaa tehä vähä jotain erilaista. Elikkäs aika paljolti meikki ja vaate painotteinen postaus.
Eilen tosiaan oltiin Espoossa baarissa ja ajattelin et olis hauska tehä 'get ready with Riika' postaus, johon otin kuvia siitä miten mä valmistaudun baari-iltaa varten. Ois ollu hauskempi tehä video samasta aiheesta, mutta koska en oikeen osaa sellasta tehä niin kuvilla mennään!

Ei, en yritä päteä et tietäisin mitään meikkaamisesta jne., mutta I do things my way! :D



Tän näkösenä mä yleensä alotan laittautumisen, eli väsyneen näkösenä... ilman meikkiä ja hiukset sekasin. Sit suihkuun!



Suihkun jälkeen kosteusvoidetta, ite käytän HTH:ta, ja sen jälkeen Maybelline Super Stay 24H -meikkivoide. En oo kauheen monia meikkivoiteita kokeillu, mut tätä oon käyttäny jo monta vuotta, koska se on osoittautunu sopivaks mun lärvin iholle.



Rakastan luomivärejä, ja bongailin tällasia muutama viikko sitten alennuksessa Emotionissa, en nyt sit tiiä onks toi merkki We Care Icon ? Kyl vissiin, muutakaan nimeä tuotteelle en löytänyt! Luomivärin sävy on Perfect Greige, mitä lie tarkottaa. Laitan tän alle yleensä pienen kerroksen meikkivoidetta, jotta se tarttuis paremmin.




Juu, mä tykkään sellasesta perus smokey eye -lookista, ja yritän parhaani mukaan sellasta saavuttaa, ja siinä auttaa paljon tää sävy! Sama merkki obviously, sävynä True Forest.



Tässä välissä rupesin tankkaamaan, ettei tarvi selvinpäin lähtee baariin.



Kulmakarvoihin käytän Rimmelin kulmakynää, sävyltään 002 Hazel, joka on tosi hyvä kulmakynä, mutta nyt kun oon taas punatukkanen nii ei oikeen sovi enään, pitäs ostaa joku vähemmän ruskee, tai sit vaan yksinkertasesti värjätä kulmakarvat.


Eyelinerit on varmaan maailman paras keksintö ja oon saanu niitä kokeilla monia eri merkkejä ja erilaisia "suteja" vai mikä toi nyt on. Mut tähän asti paras on ollu Maybelline Master Precise -eyeliner.  Tällä saa tarkkaa jälkeä, ja siks se on hyvä esim. kissamaisiin rajauksiin, joita ite tykkään tehä aika usein. Tähän meikkiin semmoset ei nyt sitten sopinu.




TANKKAUS! 



Mulla on ollu jo vuosia ongelma mun silmänalusten kanssa, ne on vaan niin tummat ja karun näköset etten viitti olla missään peittämättä niitä, ku näyttää etten ois nukkunu moneen vuoteen. Peitän ne siis samaiselle meikkivoiteella, ku muunki naaman. Hyvin se toimii, kun valokynästäkään ei ollu apua, niin kuin ei muistakaan tähän ongelmaan tarkoitetuista tuotteista. Jos tiedät miten pääsen niistä eroon niin please tell me!
PS. Kyllä joo, oon myös kokeillut nukkumista ;)


Puuterina käytän Maybelline Dream Mat Powderia, ilman mitään erikoista syytä, mutta tätä oon käyttäny vuosia ja se on jeeeeeees! Ja laittelen sen naamalle isolla sudilla, jottei sitä tulis liikaa ja iho kuivuis heti.


Oon kokeillu moooonia eri ripsareita, mut tää on ollu ehdottomasti paras! Maxfactor 2000 Calorie Dramatic Volume -ripsiväri. PARAS! Tuuheuttaa ainakin mun ripset helvetin hienosti, näyttäis varmaa viel paremmalta, jos käyttäisin ripsentaivutinta.





TANKKAUS!



Mä teen jopa hiusten kuivaamisen tyylillä!



Täs välis humalatila alko olee jo tän näkönen...


Tykkään laittaa baareiluun yleensä hiustenpidennykset, ja yleensä tupeeraan hiuksia ennen ku kiinnitän klipsit, koska nehän luonnollisesti pysyy paremmin paikallaan sillä tavalla. Ostin kirkkaan punaset pidennykset joku vuosi sitten Cybershopista, suosittelen jos omistat vähän enemmän "epätavallisen" väriset hiukset!


Tupeeraa päällimmäiset hiukset ja hiuslakkaa, sit harjataan! Sitten ne on tuuheet ja sileet! :3



Ja koska haluun et ne näyttää enemmän mun omilta hiuksilta, laittelen ne yleensä letille tai kiinni jotenkuten. Eilen illalla valitsin sitten kalanruoto-letin, mulla ei nyt siihen mitään ohjeita ole, mutta niitä löytää paaaljon esim. Youtubesta, kun vaan laittaa hakuun fishbone-braid tai muuta vastaavaa.



KORUJA!





Illan asua sitten, raita-paita on muistaakseni H&M:stä ja takki on Lontoon Camdenista, paras ostos mitä oon ikinä tehny, ahh on se niin kaunis <3
Perus Riika-tyyliin tietysti pillifarkut ja Converset, mulla ei pahemmin muuta näekkään... :D




I'M READY YAY! 

 

8 kommenttia:

  1. Mua rupes naurattamaan ihan hirveästi tuo 1. "TANKKAUS!" -kohta :-D Kirjotat hauskasti, mut ois kiva jos tekisin ainakin aluks jonkun kivan banneirn tähän blogiin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu varmasti tekisinkin ja olisin jo tehny jos osaisin! :D
      Ja kiitoksii paljon :)

      Poista
  2. Oiii oot ihan älyttömän kaunis!:)

    http://etmyself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitoksii paljon! :)
      Käyn kurkkailee sunki blogia :3

      Poista
  3. Hirmu kiva ja hauska postaus + oot ihan älyttömän kaunis! c:

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitos ja kiitos! ^_^
      Tsekkailen sun blogin!

      Poista
  4. sulla on aivan ihanar hiukset ! (:
    http://missneea.blogspot.fi

    VastaaPoista