maanantai 24. kesäkuuta 2013

PITKÄT NAISET!

Oon koko päivän yrittäny keksiä bloggaamisen aihetta, ja ajattelin että pitää taas jättää välistä, mut sit rupesin miettimään pitkiä naisia, miksi niin suuri osa häpeää pituuttansa ja haluaisi olla lyhyempi? Pitkät haluaa olla lyhyempiä ja lyhyet pitkiä, tosin useimmiten lyhyet tytöt tykkää olla lyhyitä, koska se on söpöä! Enkä yhtään väitä vastaan siinä, mutta pitkät naiset on kauniita, meillä on pitkät sääret ja jalat ja jos pituuden osaa kantaa oikein, et koskaan näytä yhtään epävarmalta itsestäs, päinvastoin!
Käyn lueskelemassa Demi.fissä keskusteluja silloin tällöin ja siellä on tosi usein keskusteluja kun joku vielä nuori nainen on epävarma pituudestaan ja valittaa, ettei voi koskaan käyttää korkokenkiä, mikset muka voisi?! Ja että pojat on lyhyempiä! Hei, oota pari vuotta niin ne ei todellakaan ole, ja silloin ne huomaakin sut myös paremmin kun oot muita tyttöjä pitempi! Ja muutaman vuoden päästä ne kaikki pitkät epävarmat tytöt rakastaa yhtä paljon itteänsä oman pitusena kuin mäkin teen nyt!

Ite oon 183cm enkä pelkää käyttää mun ihania korkoja joissa korkeimmissa oon viis senttiä vajaa kaks metriä! Kaks metriä! Se on musta ittestänikin ihan helvetisti, mutta en mä välitä!
Kieltämättä kun olin ylä- ja ala-asteella olin mielestäni liian pitkä, koska kaikki pojat oli lyhyempiä yhyy. Mutta oon tässä vanhemmalla iällä, varmaan about siitä asti ku täytin 17 nii ajatellu pelkkää positiivista mun pituudesta. Pitkästä varresta on paljon hyötyä!
Oon aina ollu pitempi kun normaalisti tytöt on, lapsenakin mun pituuskäyrä meni poikien käyrän yläpuolella ja olin 6. luokalla varmaan 170cm! Ennusteen mukaan musta piti tulla 189cm, aika läheltä piti, en kyllä tarvii sitä kuutta senttiä tähän enää :P

Mutta kuten olen sanonut, be tall and be proud!

Pakko laittaa vielä pitkiä, kauniita ja kuuluisia naisia tähän, koska yleensä kun jotain ihmistä kattoo leffassa tai lehdessä tai netissä, missä vaan, ei tajua miten pitkä hän voikaan olla! :)

Ekana mun henkilökohtainen suosikki ja ikuinen crush!

Nicole Kidman, 180cm


Taylor Swift, 180cm 

 
  Gwyneth Paltrow, 175cm 

 
Katie Holmes, 175cm 


Mischa Barton, 175cm 


2 kommenttia: