perjantai 7. kesäkuuta 2013

80's and 90's

Kuuntelen paljon näitä uusimpia tanssihittejä ja NRJ:tä ja muuta tanssimusaa, mutta kumminkin lähimpänä mut sydäntä on AINA ollut rock-musiikki, varsinkin 80- ja 90-luvun rock-bändit, niissä vaan on sitä jotain, ja kun kuuntelen näitä bändejä tai oon keikalla, just sillon mä oon omassa elementissäni.
Olin ala-asteella just perus tyttö, kuuntelen Spice Girlsiä, Tik Takkia, Gimmeliä, tämmöstä perus 2000-luvun ihkubiisei! Sit yks päivä ku olin 6. luokalla mun serkku lähetti mulle biisin, joka muutti koko mun elämän, se oli Nirvanan Sliver. Se oli rakkautta ensikuulemalla <3
Tyyli muuttu nopeesti, bändi- ja flanellipaitoja, revittyjä farkkuja, niittejä, Converseja, tummat meikit, takkunen tukka, se oli parasta! Se vieläkin on, noin 8 vuoden jälkeen!
Yläasteen 8. luokkaan mennessä olin jo niin helvetin addiktoitunut Nirvanaan, omistin kaikki levyt, julisteita, olin lukenu kaikki maholliset kirjat Kurt Cobainista ja Nirvanasta, suomeksi ja englanniksi, kattonu kaikki maholliset videot Youtubesta, itkin Kurt Cobainin kuolinpäivänä ja juhlin sen syntymäpäivänä.
En nykyään oo noin obsessed, mutta Nirvana ja Kurt Cobain on todella lähellä mun sydäntä, se on mun lempibändi kautta aikojen!
Toinen bändi heti Nirvanan perässä on Foo Fighters, jonka keulahahmo, laulaja ja kitaristi, on Nirvanan ex-rumpali Dave Grohl. Heidänkin kaikki levyt omistan <3


Sain idean tähän postaukseen, kun kävin eilen kattomassa yhtä lempibändiä myös Virgin Oilissa, Helsingissä, nimittäin Skid Rowta! Yläasteella mun silloinen poikaystävä soitti mulle yhen biisin ja olin siitäkin ihan haltioissani. Skid Rown entisellä laulajalla Sebastian Bachilla on mun mielestä PARAS ääni mitä oon ikinä kuullu, parempi kun Kurt Cobainilla, Dave Grohlilla, Axl Rosella, PARAS! Mutta ikävä kyllä Bach heitettiin ulos Skid Rowsta 1996. Bändin nykyinen laulaja Johnny Solinger on myös tosi hyvä, sain jopa eilen kätellä Johnnya kesken keikan ;) <3
Skid Rown I Remember You tuo mulla paljon hienoja muistoja mieleen yläasteesta ja kaikista niistä ihmisistä, joita mun ympärillä pyöri <3


Voisin sepitellä vaikka kuinka paljon lisää bändeistä, joita rakastan ja biiseistä jotka merkitsee mulle niin paljon! Mutta koska mulla on kauhee kiire at the moment, laitan vaan muutaman biisin lisää ilman sepityksiä :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti