perjantai 31. tammikuuta 2014

Elämää Pirkkalassa!

Muutin viikko sitten Kirkkonummelta Pirkkalaan. Eli pääkaupunkiseudulta Pirkanmaalle. Iso muutos oli siis kyseessä! Muutto meni hyvin ja nopeasti, ekat postitkin on tullu uuteen osoitteeseen, yay!
Oon ottanu jonkun verran kuvia tän viikon aikana ja nyt jakelen niitä tänne. Teen postauksen kämpästä heti ku saan kaiken järjestykseen, toivottavasti viikonlopun aikana.
Joittenkin kuvien laatu on ihan perseestä, koska oon ottanu ne vaan hutasten kännykällä.

Vanhassa kämpässä, sohvalle sanottiin hyvästi!

Muuttokuormaa!



 Uusi avokki tarjos mulle mätöt Gringos Locosissa, nam nam!





 Batman-koru, mun tuparilahja mulle!





 

8 kommenttia:

  1. muuttaminen♥, ruoka♥,batman♥, punaset hiukset♥ niiin paljon kaikkea mistä pidän !:D

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi, jään seurailemaan :-)

    Käy kurkkimassa jos kiinnostaa; http://emsimatu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Ihania maisemakuvia, varsinkin toinen kaislikkokuva sekä tuo puu :) Saako udella missä päin Pirkkalaa asustatte?

    Ps. hyvän tuparilahjan oot ostanut, koska Batman♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, Batman <3 Kiitos! :3
      Asutaan Vähäjärven rannalla rivitalossa. Ootkos myös ite Pirkkalalainen? :)

      Poista
    2. En, mutta sukua löytyy Pirkkalasta ja Treeltä. :p Kuitenkin ite kans Pirkanmaalta lähtöisin ja yhä tulee Tampereella aika usein pyörittyä :)

      Poista
    3. Aa, okei! :D
      Ite oon joo ihan viikon vanha Pirkkalalainen, mut poikaystävä on juuriaan Pirkanmaalta, nii en oo ihan yksin :)

      Poista