keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Kämppä!

Muutin Pirkanmaalle poikaystävän kanssa yhteen noin kuukausi sitten ja ajattelin nyt tehdä kämppä-postauksen, jotta kaikki näkee millaisessa paikassa mä asun. Kuten varmasti monessa muussakin taloudessa, minä naisena oon sisustanu kämpän, se oli aika yksinkertanen ennen ku muutin tänne ja toin kaikki, poikaystävän sanojen mukaan, "tilpehöörini" tänne. Minkäs mä sille mahdan, että oon periny äitiltä kovat sisustamis-halut! En pystyis elämään liian yksinkertaisessa kämpässä, kaipaan väriä ja kodikkuutta ympärille! Ja kuvista huomaa, että mä oon panostanu eniten olohuoneeseen, koska me vietetään siellä eniten aikaa.
Meillä on kans oma piha, mutta ton loska-paska kelin takia se on ruma tällä hetkellä nii en halunnu ottaa siitä kuvia! Olkkarin ja makkarin ikkunasta on myös näkymä järvelle. Asutaan muuten rivitalossa!
PS. En tiiä miks tossa on noita raitoja tollain!
PPS. Kertokaa toki mitä mieltä ootte mun "sisustuksesta"!


Eteinen


Meiän "vaatehuone" ilman vaatteita eteisen käytävän varrella!


Kylpyhuone ja vessa


Keittiö 

Olohuone 



 Makuuhuone 

21 kommenttia:

  1. mukava kämppä sulla, kiva tunnelma:)

    http://oonaaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania yksityiskohtia tossa sisustuksessa!:3 varmaan kiva asua omassa kämpässä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on se! Tää on jo kolmas kämppä missä asun vanhemmilta muuton jälkeen :D

      Poista
  3. Ihanan näkönen koti! Omissakin haaveissa oma koti olisi täynnä just tollasta "tilpehööriä" :D

    http://only--my--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka se onkin vaan tilpehööriä, se tekee kodin! :3

      Poista
  4. Ompa tilava asunto! Mä taas en ole koskaan ymmärtänyt sisustusta. Tai siis en ymmärrä sitä, miten jollain voi olla niin paljon tilaa kaikkeen "turhaan krääsään". :D On mullakin toki muutama koriste-esine ja pari sohvatyynyä, mutta siihen se melkein sitten jääkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennen ku mä muutin tänne, nii tääl ei ollu sisustettu ollenkaa, ja sillon oli NIIN tylsän näköstä, jos suoraan sanotaan! :D
      Mä en vaan pystyis asuu simppelissä kämpässä :D

      Poista
    2. Mä en siis vaan ymmärrä, että missä esimerkiksi teidän kaikki oikeat tavarat on, kun kaikkialla on vaan kukkapuskia ja hedelmäkoreja.

      Poista
    3. Mitkä luokitellaan oikeiksi tavaroiksi? Täällä ne on! :D

      Poista
  5. Voi vitsit, onpa upee toi olohuone! :o

    VastaaPoista
  6. Kivalta näyttää! :) Pääsisinpä itsekin jo muuttamaan!!

    http://somnium-mk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Mukavanoloinen kämppä sulla :-) Ja aivan ihania yksityiskohtia siellätäällä!

    VastaaPoista
  8. Jeeee!!! Hieno! Tuonu hyvin riikamaisuuden sinne ;) ja haha söpö toi datausnurkkaus ku sulla ja krisul omat puolet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Pitäis viel hommata toinen tuoli, et mahutaan molemmat tähän istuksii :D

      Poista
  9. On kyllä Riikamainen kämppä, mahtava! Mua harmittaa kun oma kämppä on ihan tylsä - eriparihuonekaluja eikä oo yhtään sisustettu. Yks syy on tietty se että mulla on täällä tilaa se 16neliötä, eipä tässä kolossa oikein pysty sisustaa kun ei sekaan meinaa mahtua näiden pakollistenkaan asioiden jälkeen -.- ja joka paikka pursuaa tavaraa, kun ei oo säilytystiloja.
    Pisti muuten silmään yks tuttu lehtiartikkeli, se on jopa päässy seinälle asti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pienestäkin kämpästä voi tehä tyylikkään ja omannäkösen, jos vaan on rahaa! Meitä oli täällä kaks sponssaamassa onneks :D
      Ja juu, länttäsin sen sillon heti jääkaapin oveen! En mä ihan koko ajan pääse lehteen! :D

      Poista