perjantai 7. helmikuuta 2014

Arctifall @ Jack The Rooster


Poikaystävän bändi Arctifall esiinty eilen Tampereen keskustassa Jack The Roosterissa. Mua on aiemminkin uutena melkein-tamperelaisena yritetty vetää Roosteriin, mut en sitte kummiskaan oo mennyt. Mutta nyt pääsin vihdoinkin sinne ja tykkäsin kovasti paikasta! Jätkät veti hyvän keikan ja onneks mulla oli siellä seuraa bändin laulajan tyttöystävästä, ettei yksin tarvinnu istua, kun jätkät hiihteli ties missä. Mutta mulla ainakin oli hauska ilta, vaikka se menikin siinä selvinpäin ja poikaystävälläkin oli tänään töitä, nii se ei paljoo ehtinyt nukkua!
Jos kiinnostaa niin tästä löytyy bändin sivut, pojat soittaa poikaystävän sanoin "kikkeliheviä"! http://www.arctifall.com/

Mutta joo, ottelin muutamia kuvia eilen, ja tää postaus tulee sisältämään paljon mun naamaa ja peilikuvia... hiihhiii... ja pari myös tietysti itse keikasta! Kaikki kuvat otettu kännykällä, joten laatu on suoraan sanottuna paska.


Mä olin kiltisti Pepsi Max -linjalla

 Mitäs me vessapissikset





Piti vielä lähtee keikan jälkeen joskus 02.00. aikaan yöllä viemään kamoja bändikämpälle, mä olin tosi innoissani, kuten kuvasta näkee!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti