torstai 13. helmikuuta 2014

Duunia, mekkoja ja kissoja

Mulla oli viime viikon perjantaina eka työvuoro uudessa duunissa. Uudessa ja ensimmäisessä ikinä. Huhhuh, vähän kieltämättä jännitti miten se multa onnistuu, mutta turns out, se sujui kuin vettä vaan. Aloitin siis eräässä Pancho Villa -ketjun ravintoloissa tarjoilijana. Vaikka mulla onkin ravintolakokin tutkinto niin ei se asiakaspalvelu ihan uutta ja tuntematonta ole onneksi.
Sain heti ekana työpäivänä tippiä ja toisena päivänä palaute-lappuun positiivista palautetta! Yay!


Muuten ihan hyvin alko tää työsuhde, mutta mun piti hommata anniskelupassi, jota ei jostain syystä suoritettu koulussa koskaan. Rupesin sitten etsimään pikaisesti paikkoja missä saisin nopeiten tän testin suoritettua. Yleensä ennen tätä testiä käydään kurssi samasta aiheesta, jos ei ole kokemusta koko asiasta (niin kuin mulla), mutta koska kurssiin ei ollut aikaa, varasin ajan testiin tiistaille eli mulla oli kaks päivää aikaa lukea siihen. Paljon muistettavaa lyhyessä ajassa, ja ite olin ihan varma, etten pääse sitä läpi ja rahat ja panostus menee hukkaan. Mutta poikaystävä ja vanhemmat oli niin varmoja, että pääsen ajanpuutteesta huolimatta läpi niin annoin mennä.
Sain sitten olla ylpeä ittestäni kun pääsin kuin pääsinkin läpi! Multa löytyy nyt siis anniskelupassi!

 

Piti tosiaan matkustaa pääkaupunkiseudulle tekemään tota testiä. Helsingin Haaga-Perhossa oli itse testi ja nukuin sitten yhen yön porukoilla.
Näin siinä samalla reissulla kaveria ja kävin niitten makutuomarina kattomassa yhtä kämppää, se oli kieltämättä aika hiaaano.
Illalla istuksin himassa ja silittelin meiän vanhaa kollikissa. Äiti pienens mulle muutamia vaatteita ja mä sitten kokeilin mun Vanhojen mekkoa. Se on kokonaan mun mummon tekemä ja se oli itseasiassa myös mun rippimekko, ja ysien juhla -mekko! Sillon se vaan oli lyhyempi ja Vanhoihin siihen sitte lisättiin pituutta ja kerroksia. Se on very special mekko <3

Konfirmaatio

Ysien juhla

Vanhojen tanssit

Still fits! :)



Leevi <3


 

En ollu kauaa poissa, mutta oli kiva tulla kotiin <3


 Reseptin löydät painamalla tätä!
 


Valkosuklaa-keksien reseptin löydät tästä!


3 kommenttia:

  1. Ihana toi lappunen <3 :) Kyllä huomaa että ruoka on sulle tärkee, niiinku kirjotitki. Mut ihania ruokakuvia!

    VastaaPoista