tiistai 4. helmikuuta 2014

Tyyli-kriisejä!

Mistä se johtuu, että vaikka mielessä on semmonen ihana tyyli, josta ite tykkäis niin helvetisti... mutta sitten ei kummiskaan ikinä osta semmosia vaatteita? Mä oon just yks tämmönen nainen. Rakastan tietynlaisia vaatteita ja päässä pyörii vaikka millaset kuteet ja outfitit mitä haluaisin pitää, mut en ikinä osta sellasia vaatteita. Pelottaako mua näyttää semmoselta kuin miltä ite haluaisin näyttää?
Jos mulla on aikaa laittautua, laittaudun sit oikein kunnolla, valitsen huolella vaatteet ja meikkaan siististi yms. Mut silti melkein aina kun astun ulos ovesta niin ajattelen; "voi saakeli, ois pitäny laittaa se toinen paita!". Yhtäkkiä en tunnekkaan oloani itsevarmaksi vaatteessa, jonka just sain päälleni. Poikaystävä naljailee mulle siitä, kun vaihdan paitaa tuhat kertaa ennen lähtöä. Mä yksinkertaisesti etin just sitä kappaletta, jossa mulla on itsevarma olo. Ja loppujen lopuksi, ei siinäkään ole.
TOSI harvoin mä saan päälleni semmosen outfitin, jossa on oikeesti hyvä fiilis ja semmonen "hell yeah!"... if you know what I mean? 
Viime lauantaina poikaystävän bändin keikalle onnistuin laittaa täydelliset vaatteet, olo oli hyvä ja itsevarma!



Tällaista outfittia mun päältä siis löyty lauantaina. Sori, toi vika kuva on vähä tärähtäny!
Tekis mieli laittaa tälläkin viikolla samat vaatteet bändin toiselle keikalle, mutta en nyt ihan viitti kun samat ihmiset siellä on ku lauantainaki!
Ei tietenkään aina jaksa ajatella liian tarkasti mitä vetäsee päälle, niin kuin yleensä mun kohdalla päälle pujahtaa farkut ja neule ja hyvällä tuurilla jotain koruja. Jalassa Converset tai saapikkaat.
Joskus vuosia sitte liityin Polyvoreen ja rupesin tekee mun unelma-outfitteja. Niistäkin vois salee ottaa ideoita, mutta MIKSI EN OTA?!?!?!

Kuten kuvista näkee, joskus on kiva olla tyttömäinen, joskus poikamainen, joskus huoliteltu, joskus vähän vähemmän huoliteltu <3


PS. Mitä mieltä ootte mun ihanne-tyylistä? :)











4 kommenttia:

  1. Sisko, mun mielestä ihannetyylisi näyttää ihan sun nykyiseltä tyyliltä. ;D Ei oo paljoo eroja!

    VastaaPoista
  2. Munkin mielestä toi peilin kautta otettu kuva on ihan samaa tyyliä kuin noi vaatteet mitä oot koonnut kuviin ja hyvältä näyttää! :) Usein sitä kyl tulee just laitettua vaatteet jotka näyttää hyvältä peilistä, mut ulos päästyä tulee jo epävarma olo. Se johtuu kai siitä et miettii liikaa mitä mieltä muut on. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oon kyllä ittestäni tiedostanu sen, että ajattelen liikaa mitä muut ajattelee. En ehkä nykyään niin paljon, mutta kumminkin :/

      Poista