keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Hair hair hair hair hair

En nyt tiedä kuinka mielenkiintonen tää postaus on, mut ajattelin tehdä sen joka tapauksessa :D
Elikkäs mun hiukset... en ikinä ole niihin tyytyväinen, mulla on pakkomielle heti värjätä ne kun kyllästyn, joka on usein! Mulla siis oli täysin kirkkaanpunaiset hiukset vuoden, yhtäkkiä rupesin himoitsemaan blondeja, joten värjäsin bruneteksi... huoh!

Alhaalla kuva siis mun punasista hiuksista, ja sen alapuolella kun olin laittanu niihin tummanruskean kaupan hiusvärin, jep, punanen ei peittyny edes sillä :D



Kyllästyin sit taas noihin mun puna-ruskeisiin hiuksiin, ja päätin kokeilla laittaa vaaleita raitoja, jos ne vaikka vähän olis vaalentunu, mutta ei, ruskea hiusväri väistyi ja hiuksista tuli entistä punaisemmat, plus kattokaa nyt noita latvoja herran pieksut! Ne meni paskaks ja vaalentu jonkun verran.

Näissä kahdessa kuvassa sitten mun ylikasvanut sivusiili, jota oon siis kasvattamassa pois. Se sitten värjäänty vähän paremmin vaaleaksi, ja näytin kuin olisin ollut kalju tosta sivusta, onneks en tällä tukalla joutunut olemaan kuin yhden kokonaisen päivän, kunnes äiti tuli hätiin ja lupasi värjätä ja leikellä mun tukkaa.

Tätä mun päähän laitettiin, L'oréalin Casting Créme Glossia, sävyltään Chocolate, kun viimeksi laitoin tohon punasen päälle brunettea niin se oli omaan mieleen vähän liian tumma, joten otettiin nyt vaaleampi ja lämpimämpi sävy. Plussaa värissä oli, ettei se sisällä ammoniakkia, värin tuoksukaan ei ottanut silmiin eikä nenään ollenkaan.

Tässä vaiheessa näytti jo aika lupaavalta, että punainen väistyisi alta pois ja saisin suklaanruskeat hiukset, mutta niin ei kumminkaan käynyt!

Äiti halus välttämättä kuivata, leikellä ja hoidella mun hiukset kuntoon, se mm. käytti tätä hiusöljyä, merkki on Schwarzkopf. Oon joskus aikasemmin blogissani ylistänyt hiusöljyä, jota vieläkin suosittelen ostamaan, koska se tekee hiuksista pehmeät ja kiiltävät. Öljyä kannattaa sutia tollasiin puuhekuiviin hiuksiin pikkasen ja kun ne on kuivat niin laittaa vielä vähän lisää.

Lopputulos oli huomattavasti samanlainen kuin tossa postauksen tokassa kuvassa, mutta myös huomattavasti parempi kuin mistä eilen alotettiin, latvatkin sai uutta eloa äidin käsittelyssä, ja muutenkin hiuksista tuli sileät ja kiiltävät. Katsotaan mitä mä seuraavalla kerralla keksin päähäni pistää...

- R

3 kommenttia:

  1. sulla on ihanan väriset hiukset o: <3

    http://sundagdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista