perjantai 10. toukokuuta 2013

"Nainen ratissa!"

Ei jumalauta mikä tilanne oli tänään, kun olin ajelemassa. Ajelin siis pitkin Kehä III ja siinä saa ajaa 80km/h, mun takana eikä edessä ollut muita autoja, mutta vastaan tulevalla kaistalla oli auto, helvetin iso rekka ja sen takana vielä muutama auto. No niitten takaa vielä lähti joku mulkku ohittaa koko tätä litanjaa, ja ajoi siis mun kaistaa. Alko auto lähestyy jo aika uhkaavasti ja painoin töötin ja jarrut pohjaan, vaikeetahan sen oli päästä takasin omalle kaistalleen kun siinä oli niin paljon muita autoilijoita. Se vaan kiihdytti enemmän, jos muka ehtisi kaikkien ohi.
Mun onneksi se pääsi johonkin pieneen väliin, koska siinä olisin varmaan halvaantunu tai kuollu aika pikaseen, sen verran kovaa ajo.
Mä tämmösestä tilanteesta pelästyin niin paljon että sain paniikkikohtauksen, (joita saan silloin tällöin samankaltaisista syistä) ja oli pakko pysähtyä lähimmälle parkkipaikalle.
Miehet aina sanoo et "hahah nainen ratissa". Ihan yhtä huonoja ja tyhmiä kuskeja on ne miehetkin! Oon muutaman kerran joutunu tälläseen tilanteeseen et on meinannu tulla kolari, ja kerran jopa auto töytäisi jalkaan kun olin SUOJATIELLÄ, ja kaikissa näistä tilanteissa on ollut MIES-kuski. Ärsyttää, kun en saanut rekkaria ylös.
Kaikki vaan takasin autokouluun!

- R







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti