tiistai 7. toukokuuta 2013

What do I want??

Alotin kolme vuotta sitten kokin-opinnot, vuotta myöhemmin tajusin, että ei helvetti, se ei ollut ollenkaan mun juttu. Kuulin parilta kokilta ja keittiömestarilta, että musta oikeesti olis siihen duuniin, mulla olis sitä mitä siihen tarvitsee. Hetken se piristi ja mietin et pitäsköhän mun vaan jäädä tälle alalle. Mutta eeei, oon tajunnu, että en tykkää yhtään työskennellä keittiössä, joten en valmistu vieläkään nyt keväällä, vaan vasta jouluna, pitikin olla laiska, pääsisin jo pois kuukauden päästä.

Mutta nyt mulle on alkanut iskee paniikki, että mitä mä oikeestaan haluan tehdä? On niin paljon asioita, jotka mua kiinnostais, mutta pelkään että teen taas saman virheen ja sitten vituttaa taas. Haluaisin olla muusikko, sisustussuunnittelija, stylisti, näyttelijä ja kaikkea muuta mahdollista. Mulla on puoli vuotta aikaa miettiä, että mihin jatkan kun valmistun kokiksi, keittiöön en ainakaan mene.

At the moment mua kiinnostaa eniten sisustussuunnittelijan opinnot, koska oon huomannu miten paljon nautin siitä, esim. The Sims 3:ssa, en oo pelannu pitkään aikaan, koska oon vaan rakentanu taloja ja sisustanu ne alusta loppuun. Ite oon tykänny niistä ja tekee aina mieli itse vaan muuttaa niihin. Jos omistaisin enemmän rahaa niin oma kämppämme olisi jo täynnä mun näköä, tyttöystävältä ei kysyttäis! :P

Jos kenelläkään on kokemusta tällasesta tilanteesta tai joistain noista opinnoista tai töistä niin kuulisin mielelläni! :)
Laittelen vielä kuvia mun luomuksista Simsistä, kertokaa ihmeessä mitä mieltä ootte!

PS. En tiiä miks kuvien väliin ja julkasun loppuun tulee joskus ihan hillittömiä tyhjiä aukkoja, jos joku osaa neuvoa miten saan ne pois nii jee! :D

- R











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti