sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Rakastaa, ei rakastaa -haaste!

Kyllä, keksin tän haasteen itse! Halusin alottaa tämmösen haasteen missä kerrotaan 10 asiaa, joita rakastaa itsessään ja 5 asiaa, joista ei sitten pidä niin paljoa, hyviä asioita pitäis aina olla enemmän kuin huonoja. Ja edes pienet perustelut miksi pidät tai et pidä. Asiat voivat liittyä sun ulkonäköön, luonteeseen, terveyteen, mihin tahansa, kunhan se liittyy suhun itseesi! En oo varma onko tällästä haastetta jo, mutta ite en ainakaan löytänyt! Apuna saa käyttää myös kuvia, itsestäsi tai netistä otettuja. Haasteen tehtyäsi, haasta niin monta blogia kuin tahdot!

Haastan seuraavat blogit:

52viikkoajne.blogspot.com
lunaviktoria.blogspot.com
olen-siis-elan.blogspot.fi
e-exit.blogspot.fi
queen-without-a-castle.blogspot.fi/

Rakastaa... 

1. Huulet - tykkään mun huulista paljon, koska ne on naisellisen muotoset ja aika paksut!


2. Huumorintaju - koska oon oikeesti tosi hauska, enough said!

3. Silmät - ne on suht isot ja niin ihanan siniset, niistä on tullu kehuja aika paljon muiltakin


4. Pituus - oon oppinu, että 183 sentin varressa ei oo mitään vikaa!


5. Lojaalius - oon hyvin lojaali ystäviä, kumppania ja perhettä kohtaan

6. Hiukset - kirkkaan punaset, paksut ja alkaa pituuttakin olemaan kivasti <3


7. Muodot - ystävän kauniita sanoja käyttäen; "isot tissit, iso perse ja kapea vyötärö"

8. Itsevarmuus -  oon oikeesti tosi itsevarma, huonoja päiviä lukuunottamatta



9. Hymy - uskallan hymyillä leveästi, vaikka mulla ei olekkaan täydellisiä suoria valkoisia hampaita


10. Rentous - hetkellisen panikoinnin jälkeen osaan ottaa rennosti enkä oo turhan tosikko


Ei rakastaa... 

1. Iho - epäpuhtauksia ihan liikaa, enkä pääse niistä eroon

2. Laiskuus - oon vaan niin helvetin laiska

3. Sotkuisuus - oon tosi sotkuinen ihminen ja tää kyllä liittyy osaksi myös laiskuuteen, en vaan jaksa siivota!



4. Ajattelen liikaa - ajattelen ihan liikaa, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia ajatuksia. Mua on tosi vaikea yllättää, koska ajattelen kaiken kaikesta etukäteen, se on ärsyttävää!

5. Turhautuminen - turhaudun ihan liian helposti, varsinkin jos on huono päivä


6 kommenttia:

  1. Kerrassaan ihana haaste! :3 toivottavasti joskus joku haastaa minut tähän :)

    VastaaPoista
  2. Tää oli tosi kiva postaus! :3 Sai jotenki tarttumapintaa! :)



    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta, just ihana! :3 Koitan tehdä tämän parin päivän sisällä, tänään on niin ruma olo ettei pysty. :D Ja sulla on muuten ihanat hiukset!

    VastaaPoista