perjantai 21. maaliskuuta 2014

Blogini täytti vuoden!

Mun blogi täytti eilen vuoden, alotin tänne raapustamisen 20.3.2013, ja pakko sanoa, että blogin idea on vaihdellut pari kertaa ja postauksia on jos minkälaisia. Joskus pelkästään mielipiteistä, joskus lifestyle-meiningillä missä kerron mitä tein minäkin päivänä ja joskus höpötän vaan ihan jonnin joutavia! Samalla hengellä kirjottelen vieläkin, en tiiä onko se hyvä vai huono asia. Lukijoita vuodessa on kertynyt 31 ja katselukertoja reilu 7000, ei siis mitenkään kauheesti vuodessa, mutta se lukee joka tykkää! Ite kirjottelen ihan vaan bloggaamisen ilosta, ja onhan se vuosien päästä katella mitä tein silloin ja tällöin ja mitkä on ollu fiilikset ja muuta tällästä.

Ajattelin nyt sitte tässä postauksessa muistella vähän menneitä ja postata kuvan jokasesta kuluneesta kuukaudesta ja höpötellä siitä sitten vähän!


Maaliskuu 2013 

Postasin tän kuvan maaliskuussa ja kirjotin mun mielipiteistä sen ajan kuumimmasta puheenaiheesta, eli tasa-arvoisesta avioliittolaista. Vuos on kulunut eikä vieläkään oo menny tää läpi, miksei?? Alla oleva kuva ei siis todellakaan ole omani, vaan eräs silloinen Facebook-kaverini, jota en ollut koskaan tavannut, noin 30-vuotias mies, postasi tämän omalle seinälleen ja päädyin väittelemään hänen kanssaan tästä asiasta. Jäbä oli äärimmäisen homofobinen! 



Huhtikuu 2013 

Huhtikuussa kävin paaaaljon Helsingissä salilla kaverin Vanessan kanssa, melkeinpä joka päivä käytiin pelaamassa sulkapalloa. Siellä oli hauskaa.
Kuvattiin myös siskon kanssa mun hoop-video, joka tehtiin pääasiassa mun kuviksen kurssille. Se on onnistu tosi hienosti ja siskoa saan kiittää videon kuvaamisesta ja editoimisesta, se on vieläkin ihan helvetin upea!




Toukokuu 2013 

Toukokuussa pohdin paljon mitä haluun tulevaisuulta, mitä haluun tehä ja millaseksi haluun tulla. Käytiin myös risteilemässä ja fanitettiin lätkän MM-kisoja!
Julkasin myös ensimmäisen lauluvideon ja sain paljon kehuja siitä, siitä tuli hyvä fiilis!
Kuvattiin myös siskon kanssa uus hoop-video meistä molemmista, ja oon vieläkin siitä niin ylpee, se on niin siisti!







Kesäkuu 2013

Kesäkuu meni aika paljolti silloisen kumppanin kanssa riidellessä loppujen lopuksi erotessa ja vietin paljon aikaa karaten pois kotoa siitä kaikesta. Hengasin paljon yksin kauniissa paikoissa ja sillon kun meillä oli ihan helvetillinen riita niin kaveri otta mut huostaansa ja osti meille grillattavaa ja istuttiin koko ilta ja yö ulkona vetämässä kännejä ja ahtaen ruokaa sisuksiin! Se oli hauska ilta!
Kesäkuussa oli myös Hoopyweekend, joka vuoden kohokohta, harmi että sitä ei tänä vuonna ole :(
Sitä seuraavana aamuna mentiin joka vuotisena perinteenä äitin ja siskon kanssa balettiin, tällä kertaa kattomaan Prinsessa Ruususta, se oli ihan älyttömän hieno!




Heinäkuu 2013 

Heinäkuussa postasin vaan yhen kerran elämäntilanteen takia. En jaksanu kirjottaa mistään, joten päädyin kirjoittamaan vain yhen tarinan jostain mun unesta. Jotain hyvääkin tosin, aloin tutustumaan heinäkuussa mun nykyiseen avomieheen!



Elokuu 2013 

Elokuussa elämä alko taas luistamaan ja kirjotin postauksen josta sain paljon kehuja! "Mitä oon tehny koko kesän?" ja pistin kuvia kaikista niistä asioista, joita tein kesän aikana, jotka olivat jääneet postaamatta! Näin mm. Skid Rown, kävin mökkeilemässä mahtavalla porukalla, asuin muutaman viikon vanhemmilla vanhassa omassa huoneessani, kunnes sain oman kämpän, roadtrippasin serkun kanssa niin kuin joka vuosi ja päädyin seurustelemaan vakituisesti sen jäbän kanssa, joka vaan randomisti kehu mun hiuksia IRC-Galleriassa.






Syyskuu 2013 

Kirjotin mielipiteitä tosirakkaudesta, postasin pari lauluvideota ja sain paljon kehuja mun "get ready with Riika" -postauksesta! Todennäkösesti koko syyskuu meni siinä, että ravasin Tampereella miehen perässä!


 

Lokakuu 2013 

Blogista ei löytynyt yhtään postausta lokakuulta, en muista miksi, souvvi :(

Marraskuu 2013 

Marraskuussa otin toisen tatuoinnin, vasempaan käsivarteen. Olin haaveillu jo melkeinpä blogini alkuajoista asti siitä ja viimeinkin sain sen! 
Kirjotin myös postauksen ystävyydestä, josta sain paljon kommentteja!




Joulukuu 2013 

Joulukuussa postasin taas vaan "mitä oon tehny koko syksyn ja alkutalven?" -postauksen, ja lisäilin kuvia enimmäkseen. 
Olin viis kuukautta työssäoppimassa Chico'sissa, olin lapsenvahtina siskon kissoille, juhlin pyöreitä synttäreitä serkun kanssa, söpöilin poikaystävän kanssa ja valmistuin ravintolakokiksi!








Tammikuu 2014 

Tammikuussa kirjotin mun rakkaudesta ruokaan ja perustin blogin, joka käsittelee pelkästään ruokaa ja reseptejä, (ruokajarakkaus.blogspot.fi/). Mulla oli myös mun valmistujais-juhlat ja suurimpana asiana, muutin Pirkkalaan poikaystävän kanssa. 






Helmikuu 2014 

Postasin mun ja poikaystävän 6kk -päivästä, meiän kämpästä, meiän ystävänpäivästä. Leivoin ja kokkasin myös paljon, hommasin anniskelupassin ja olin kahdessa eri duunipaikassa koevuoroissa.




Maaliskuu 2014 

Lopulta maaliskuu, where it all started! Tässä kuussa on kärsiny kevätmasennuksesta, sepittäny blogissani mitä rakastan itessäni ja mitä en. Käytiin myös pääkaupunki-seudulla siskon ja sen miehen luona kyläilemässä ja samana viikonloppuna nähtiin myös Bullet For My Valentine!
Katsotaan mitä seuraava vuosi tuo tullessaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti