tiistai 9. huhtikuuta 2013

Something new?

Oon haaveillu koko ikäni olevani tietyn näköinen ihminen, itsevarma, huoliteltu rokkari jolla on asennetta. Räväkät hiukset, tatuointeja, lävistyksiä, pillifarkkuja, nahkatakki. Oon jo 19, enkä oo vieläkään päässy tähän tavoitteeseen kokonaan, tyyli heittelee sinne sun tänne joinain päivinä, vaatteiden valitseminen ulos lähdettäessä vie kauan ja sit kun ajattelen, että nyt oon löytänyt asukokonaisuuden jossa on itsevarma olo, niin en olekkaan. Oon jo lähtenyt ulos, enkä ehdi vaihtaa enää vaatteita. Haluaisin olla itsevarma missä tahansa vaatteessa, tai repästä kaapista mitä tahansa päälle ja vaan lähteä.



Haaveilin kirkkaan punasesta tukasta monta, monta vuotta, ja nyt mulla on sellaset ollu vuoden, mutta nyt tahtoisinkin värjätä bruneteksi. En osaa päättää värjätäkö vai ei, koska pelkään et kadun jos värjään nämä ihanat marjaiset punaset pois. Aina ku sanon ittelleni et "okei, sä teet sen!", nii katon tätä kuvaa tässä vasemmalla ja ah, niin kauniin väriset. Tiiän et saisin nää viel takasin jos haluaisin.
Mutta, värjäänkö vai en?







Toinen näistä asioista tosiaan oli nää lävistykset. Tätäkin smiley-lävistystä yritin ottaa kaks vuotta, ja vihdoinkin otin sen, kun olin Lontoossa viime joulukuussa. Lävistykset ja tatuoinnit oli siellä puolet halvempia. Monta röökiä saatiin polttaa ennen ku uskalsin lopulta mennä liikkeeseen sisälle. 30 puntaa maksoi ja itse lävistäminen kesti noin 3min, ja nipisti vaan iha pikkasen. Pitkän epäröinnin jälkeen oon ollu tyytyväinen et tuli otettua!
Viimesenä oli nää tatskat, ja mulla on niitä yksi käsivarressa, kirjan R, siitä mulla ei oo selvää kuvaa. Makso 120e, ja se oli synttärilahja siskolta, sen otin vuos sitten.

Ihailen mm. Kristen Stewartin ja Miley Cyrusin tyyliä. Niillä on molemmilla rock-henkinen tyyli vapaa-ajalla ja gaaloissa, ja molemmat käyttää paljon Converseja, joita mä RAKASTAN, en oo käyttäny muita kenkiä sen jälkeen ku olin jotain 13-14. Paitsi hienompiin tilaisuuksiin laitan sillon tällön mustat korkeekorkoset korkkarit, ahh <3
Haluaisin muuttaa tyyliäni vielä enemmän tällaiseen suuntaan mitä ite rakastan, ja siihen aion myös pyrkiä :)

T. R





2 kommenttia:

  1. Mielestäni sulle vois kyllä sopiakki brunet. Minäkin olen näitä conssi ihmusiä :

    Kuvat vois olla hiukan isompia mun mielestä ((--:

    VastaaPoista